Напишіть нам

ГРК “ОТАМАН”

Відпочинковий комплекс “Отаман” Сфера відпочинку та проживання. Україна, Львів

Задача

  1. Розробити нові типи послуг
  2. Розробити дизайн, який показав би статусність комплексу.
  3. Відобразити кожну перевагу комплексу
  4. Показати меню ресторану
  5. Розповісти про можливості ресторану з проведення масових заходів.
  6. Покращити статус комплексу

Рішення

  1. Унікальний, інтуїтивно-зрозумілий дизайн, який дозволяє сфокусувати увагу потенційного клієнта на перевагах продукту.
  2. Правильне позиціонування переваг продукту перед аналогами конкурентів.
  3. Розробка модулів замовлення, оплати, конфігурацій цін, групового управління знижками та ін.
  4. Збільшення фінансових показників замовника через правильно налаштовану маркетингову кампанію.
  5. Збільшення впізнаваності продукту
  6. Збільшення органічної видачі внаслідок SEO просування.
  7. Додатково команда LeTarget займалась відеозйомкою комплексу і просуванням комплексу в мережі YouTube.

Що насправді отримав клієнт:

Бізнес-аналіз, та допомогу в розробці нових послуг

Створення статусу Комплексу на регіональному ринку

Впізнаваність бренду через гармонійний дизайн

Лідогенерація в наслідок рекламної кампанії та красивого дизайну

Можливість зміни маркетингу відповідно до запитів ринку згідно аналізу конверсій

Ріст фінансових показників

Скорочення витрат часу на обслуговування потенційного клієнта

І найголовніше залучення клієнта “з мережі”, який готовий платити!

Функціонал проекту:

  1. Консультація менеджера
  2. Модуль меню ресторану
  3. Огляд та бронювання номерів
  4. Перелік всіх залів та послуг які здатний запропонувати комплекс
  5. Галерея подій, щоб показати що комплекс користується попитом
  6. Сторінка блогу, яку ми використовуємо щоб бути в топі в органічної видачі.
  7. Налаштування сайту під рекламну кампанію, аналітика реклами