Напишіть нам

MuesliMania

Виробник сухих сніданків. Харчова промисловість. Україна, Львів

Задача

  1. Розробити і оптимізувати найкраще маркетингове рішення для просування продажів унікального продукту.
  2. Налаштувати та запустити контекстну рекламу

Рішення

Пошукова мережа, контекстно-медійна реклама, ремаркетинг. Це звісно принесло свій результат, реклама однозначно окуповувалась, але не приносила бажану кількість клієнтів. Проблемою було те, що люди банально не шукають мюслі в інтернеті.

Що ж робити у такому випадку? Потрібно ознайомити потенційну аудиторію із продуктом, розповісти “про нас”, донести до людей, чому ми такі круті\унікальні\оригінальні та зрештою продати товар.

Найкраще з виходом нового продукту на ринок справляється відеореклама, саме її і було вирішено використати.

Результат

  1. За 4 місяці відео набрало 750 тисяч переглядів, що є величезною цифрою для українського ринку, та повністю змінило портрет покупця. Якщо раніше типовим клієнтом була жінка з великого міста, котра слідкує за своїм харчуванням, то на даний момент більшість покупців чоловіки, котрі купують мюслі для своїх жінок чи на всю сім’ю. Між іншим, ми займаємось відео та фото-зйомкою на рівні зі створенням сайтів.