Така соціальна платформа як інстаграм має певну репутацію. Зазвичай люди сюди заходять для того, щоб споживати розважальний контент. Але це потужний інструмент для просування, який можна ефективно використовувати не лише для дозвілля, але й для проведення благодійних акцій і зборів. Варто зазначити, що зараз тема благодійності переживає розквіт, особливо в Україні. Зростає кількість людей, які […]
Канал просування – це дихальна система будь-якого проєкту. Якщо її правильно налаштувати, то цей інструмент буде ефективно працювати, привертати увагу нових користувачів, збільшувати продажі, впізнаваність бренду та прибутки компанії. Але проблема в тому, що каналів для просування бізнесу в мережі дуже багато. Вибрати ефективний варіант для початківця – складне завдання, а зробити правильний вибір вкрай […]
Ведення малого бізнесу – складна задача. Згідно зі статистикою, більшість компаній зазнають невдачі в перший рік роботи, багато інших не доходять до п’ятирічної позначки. А ті, яким вдалося втриматися в умовах конкуренції, повинні швидко пристосовуватися до мінливих обставин на ринку. У світі цифрового маркетингу пошукова оптимізація (SEO) має велике значення для успіху. Адже завдяки присутності […]
Згідно з результатами досліджень Forbes, понад 1 млн мобільних користувачів в Україні здійснюють покупки онлайн. Щороку кількість інтернет-юзерів зростає на 15%, що робить присутність бізнесу в інтернеті найкращим способом для продажу товарів. Свого часу можливість створювати сайти для продажу здійснили революцію в галузі торгівлі. Раніше така опція вважалася ознакою розкоші, сьогодні – повсякденна реальність і […]
Інтернет-магазин – необхідний компонент в умовах розвитку сучасного бізнесу. Відкрити подібну платформу не складно та не займає багато часу. Але в умовах високої конкуренції не варто очікувати, що запуску онлайн-майданчика достатньо для отримання миттєвих прибутків. Продумана архітектура, дизайн, якісні товари за вигідними цінами – дуже важливі складові, які без продуманої стратегії просування нагадуватимуть привабливий електронний […]
Галузь діджитал-маркетингу – дуже динамічна сфера діяльності, яка постійно змінюється, шукає нові інструменти, можливості та стратегії для ефективного просування. В цьому немає нічого дивного, адже конкурентоспроможний ринок постійно зростає. На полі з’являються нові гравці, причому в геометричній прогресії, тому вразити аудиторію в таких умовах стає дедалі важче. Сучасний інтернет-маркетинг удосконалюється в синергії з технологічним розвитком. […]
До активного розвитку інтернету для того, щоб скористатися конкретною послугою, люди використовували друковані довідники. В них подавалася необхідна інформація з позначенням назв компаній, актуальних адрес і контактних телефонів. Але зараз усе залежить від пошукових алгоритмів і того, наскільки вдало ваша професійна діяльність представлена в мережі. Спеціально для цих задач пошукова система Google створила окремий інструмент […]
Часи, коли для просування власного бренду доводилося роздавати листівки, розклеювати оголошення, купувати рекламу на білбордах або радіо вже позаду. Тепер це не обов’язково, адже всю необхідну інформацію потенційні клієнти шукають в мережі. Тому кожний власник бізнесу прагне розвивати свою діяльність саме онлайн. Причому це актуально й для тих, кому необхідна особиста зустріч для надання послуги. […]
Як правильно вести сторінки брендів у різних країнах? Щоб створити якісний проект, в нього потрібно зануритися з головою. А якщо мова про ведення аккаунтів міжнародних компаній, то доведеться докласти ще більше зусиль. Для досягнення результату, слід налагодити комунікацію з користувачами. Бажаєте ви цього чи ні, але вам доведеться поринути в політичний та соціокультурний контекст країни. […]
Що таке бренд? Це не просто назва, логотип або фінансування реклами. До речі, цим грішить багато компаній, вважаючи, що агресивне просування – найкраща стратегія. Насправді це широке поняття, в яке входить такі важливі складові як: цінності компанії, клієнтоорієнтованість, впізнаваність серед споживачів тощо. Це необхідно чітко розуміти, якщо ви вирішили створити дійсно сильний бренд. Причини, за […]
Ефективність будь-якого сайту визначається за певними характеристиками, наприклад, конверсія, кількість унікальних користувачів тощо. Отримані дані дозволяють проводити ретельний аналіз, знаходити слабкі місця ресурсу, тестувати щось нове та робити висновки. Всі ці функції виконують різні інструменти, серед яких найбільшу популярність отримали продукти Google. Google Analytics – це метричний сервіс, що надає відомості про всі дії користувача. […]
Типографіка сайту – це вміння працювати з текстом: від набору до верстки. Тому знання цих основ стане в нагоді всім, хто якимось чином взаємодіє з контентом. Чому це важливо? Порушення правил форматування ускладнює сприйняття інформації, що негативно позначається на ефективності роботи ресурсу. Є й інші причини: відмова користувача відвідувати сайт – якщо неправильно оформлювати сторінки, […]
Сьогодні більшість інтернет-провайдерів та навіть мобільних операторів запроваджують швидкісний інтернет, який гарантує стабільне з’єднання. Але навіть в цих умовах, швидкість завантаження сайту залишається актуальною проблемою. Цей параметр впливає на важливі показники, є одним із факторів ранжування та сприйняття ресурсу відвідувачем. Якщо він занадто повільно працює, то його не заохочують ні пошукові системи, ні користувачі. Просування […]
Оптимізація медичного сайту – складна робота, що обумовлено певними обставинами, тому підходи до просування відрізняються від звичних методів, які застосовуються в інших галузях. Це пов’язано з тим, що за будь-якими організаціями, пов’язаними з охороною здоров’я, пильно слідкують як законодавчі установи, так і пошукові алгоритми. Особливості медичної тематики: попит ніші – навіть в невеликих містах надають […]
Просування сайту – це постійний процес внутрішньої та зовнішньої оптимізації, а також вивчення поведінки пошукових алгоритмів для впровадження нових стратегічних рішень.
Локальне просування – це оптимізація бізнесу, яка безпосередньо пов’язана з геолокацією користувача. Йдеться про пошукову видачу для конкретного міста, району або навіть вулиці.
Осмислена SMM стратегія являє собою чітку інструкцію. Вона визначає вектор розвитку, а також упорядковує дії для поступового досягнення поставленої мети. Розробка SMM стратегії потребує значних зусиль, оскільки вона охоплює великий проміжок часу та потребує аналізу багатьох аспектів. Щоб розробити ефективний маркетинг, необхідно дотримуватись наступних пунктів.
У 2020 році користувачі були змушені підлаштовуватися під нову реальність. Онлайн-спілкування й раніше вважалося популярним, але події минулого року побили будь-які рекорди, що існували до цього. Соціальні мережі вже давно перейшли з категорії розваг та стали обов’язковою витратою для кожного бренду. Немає причин припускати, що в поточному 2021 році щось істотно зміниться. Навпаки, все вказує […]
Присутність в інтернеті – обов’язкова вимога, яка забезпечує конкурентоспроможність на ринку. Але наявності сайту в глобальній мережі недостатньо для досягнення комерційного успіху, веб-ресурс має стати лідером і закріпитися в пошуковій видачі для стабільного потоку клієнтів. Найчастіше для цього використовують два інструменти: SEO-просування сайтів та контекстну рекламу. Щоб розібратися в темі, необхідно зрозуміти, як працюють ці методи.
Представники компанії Google запевняють, поточні зміни не націлені на конкретні ресурси або тематику, переслідується лише одна-єдина мета – оптимізувати роботу пошукової системи та підвищити релевантність пошукової видачі. Як Google тепер оцінює контент сайту?